Костянтин почав працювати у компанії в 2004 році продавцем непродовольчих товарів. Вже через рік його було переведено на посаду спеціаліста-аналітика з дослідження товарного ринку. Завдяки набутому досвіду і працелюбності в 2009 році він очолив відділ маркетингу, цю посаду він обіймає і сьогодні.
«Мені завжди були цікаві автомобілі, до речі, обидві освіти, професійно-технічна і вища, були отримані по спеціальності «автомобільне господарство». Тож і робота була вибрана не випадково, а пов’язана з автобізнесом – автомобільними шинами.
У роботі мені подобається відкривати щось нове для себе і клієнтів, пропонувати споживачу не просто «колесо», а класний продукт, емоцію. Мотивує бути частиною «великого механізму» і кожного дня бачити на наших дорогах результати своєї праці.
Команда для мене – це вже не просто колеги, а друзі, деяких я знаю вже більше 10-ти років».