Дмитро Попов

Маркетинг-директор компанії «Грін Пауер Євроелектрік Україна». Працює в компанії 6 років.

Дмитро розпочав свій кар’єрний шлях у 2014-му році з посади бренд-менеджера. Вже наступного року він обійняв посаду керівника відділу маркетингу, а у 2019-му році завдяки цілеспрямованості він отримав підвищення до маркетинг-директора компанії. 

«Я вважаю, що успіху можна досягнути лише у тій сфері діяльності, яка приносить моральне задоволення. Щоб досягнути успіху потрібна дисципліна, працелюбність і фундамент знань.

Сьогодні маркетинг – це один з найбільш актуальних напрямків у бізнес-діяльності, а сама професія багатогранна і затребувана. 

Я досить консервативний у плані освіти і вважаю, що це – база, фундамент для подальшого вдосконалення. Адже не розуміючи основ, буде важко бачити ситуацію системно і приймати ефективні рішення. 

У роботі мене надихають результати, нові ідеї та можливість їх реалізувати, нові цілі й задачі. Дуже цікаво приймати складні рішення».

Підписатися