Чим українські компанії дивують європейський ринок (Укрінформ)

“Зроблено в Україні”. Гастрономічна виставка у Нідерландах. Чим українські компанії дивують європейський ринок. 

«Ми хочемо зайти на європейський ринок із цікавим асортиментом, тож нам прийшла ідея додавати в мед натуральні інгредієнти. Таким чином, у нас сформувалася лінійка, де, звісно, понад 90% – це натуральний мед. На кожній баночці вказаний склад, із чітким відсотком вмісту кожного з інгредієнтів. Тут ви можете побачити натуральний імбир, сік лимона, ягоди, фрукти», – розповідає Ольга Стадник, керівник відділу експорту компанії «Асканія-Пак».

Читати статтю на сайті Укрінформ.

Підписатися